14%

تراز لیزری نور قرمز تی ماکوتا مدل specs365

ویژگی‌ها

  • برد :50 متر
  • دقت : ۰/۳ میلی متر
  • نوع لیزر :Class 2
  • ویژگی‌های تراز لیزری :
    باتری، دارای سیستم تراز خودکار، قابلیت نصب روی پایه، قابلیت نمایش خط، قفل
    تراز، نمایش خط لیزر افقی، نمایش خط لیزر عمودی
  • اقلام همراه : پایه ۱.۲۰ – عینک – شارژر – دفترچه راهنما – بند دستگیره
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

  • ارسال یکتا شمال از 1 روز کاری دیگر

 

ناموجود

توضیحات

تراز لیزری نور قرمز تی ماکوتا، قدم به دنیای جدید. دنیا واقعا پیشرفت کرده است، باور کنیداین همان پیشرفت است که امروز شاهد آن هستیم. پس بیایید قبول کنیم که دوران استفاده از شاقول و نخ و ترازهای دستی و … گذشته است. شما تصور کنید که یک برج چند ده طبقه بخواهد با شاقول تراز شود!! به هر حال دنیای جدید نیاز به وسایل جدید دارد و تراز لیزری ماکوتا یکی از این وسایل می باشد.
سازوکار تراز لیزری به گونه ای است که نیازی به هیچ وسیله کمکی مانند نخ و طناب و آجر و … ندارد. این وسیله به واسطه اشعه لیزر در محور های عمودی و افقی می تواند شیب محل مورد نظر را به دست بیاورد.
به خاطر بیاورید که معماری و مهندسی ساختمان نیز امروز تغییر کرده است. دیگر همه چیز قرار نیست نود درجه و قائم باشد. امروز طرح هایی مطرح می شود که نیاز به شیب و زاویه های عجیب و غریب دارد. زوایایی که به هیچ روی نمی توان آن ها را به واسطه شاقول یا نخ به دست آورد. به هر حال لازم است شما عددی دقیق از زاویه محل مورد نظر نسبت به خطر افق داشته باشید که تراز لیزری تی ماکوتا می تواند این مورد را برای شما به عنوان یک مهندس حرفه ای فراهم بیاورد
تراز لیزری تی ماکوتا از بدنه مستحکمی ساخته شده است. این بدنه مستحکم می تواند خیال شما را از خطرات احتمالی تا حد بالایی راحت کند.
استفاده از پایه های آهنربایی برای اتصال به تیرآهن یا هر وسیله آهنی برای ثابت ماندن، ویژگی جذابی است که تراز لیزری ماکوتا از آن بهره می برد. این ویژگی باعث شده است که قدرت عمل استفاده از تراز لیزری تی ماکوتا در هر شرایط و وضعیت افزایش پیدا کند.
منبع تغذیه تراز لیزری تی ماکوتا به صورت باطری قابل شارژ می باشد. این باطری توانایی کار به مدت زمان 40 ساعت را دارد. بنابراین عملا باطری قوی در کنار کم مصرف بودن تراز لیزری ماکوتا توانسته آن را تبدیل به یک وسیله کاربردی کند.
مورد دیگر، استفاده از یک پوشش قوی به عنوان محل نگهداری این تراز است. این پوشش علاوه بر راحت کردن حمل و نقل می تواند امنیت فیزیکی خوبی برای تراز لیزری ماکوتا ایجاد کند.توجه داشته باشید که موارد استفاده از این تراز بسیار می تواند گسترده باشد. هرجایی که شما نیاز به داشتن یک تراز و شیب مناسب باشید، می توانید از وسیله استفاده کنید.به همراه پایه 1.20 تراز دار می باشد

 

ابعاد : ۲۲x۹x۹ سانتی‌متر
وزن : 4000 گرم
برد : ۵۰ متر
تعداد خط لیزر : ۵
تعداد نقطه لیزر : ۶۳۵
توضیحات باتری : باتری ۷۱.۵ میلی امپری به همراه شارژر دقت : ۰/۳ میلی متر
دقت : ۰/۳ میلی متر
نوع لیزر : Class ۲
ویژگی‌های تراز لیزری : باتری
دارای سیستم تراز خودکار
قابلیت نصب روی پایه
قابلیت نمایش خط
قفل تراز
نمایش خط لیزر افقی
نمایش خط لیزر عمودی
اقلام همراه : پایه ۱.۲۰ – عینک – شارژر – دفترچه راهنما – بند دستگیره
سایر توضیحات : نور قرمز دیود لیزری ۶۳۵nm دیود لیزری در مرکز ۶۵۰nm شارژی

توضیحات تکمیلی

وزن 4000 گرم
ابعاد 9 × 9 × 22 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تراز لیزری نور قرمز تی ماکوتا مدل specs365”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *