8%

دستگاه جوش 600 آمپر بودون مدل MIG-600 CO2

  • ویژگی ها :

  • منبع تغذیه : برق
  • حداکثر جریان:  ۶۰۰ آمپر
  • انبر :  دارای دونوع انبر ( جوش co۲ و جوش الکتریکی )
  • ویژگی‌های دستگاه جوش :
    اینورتر، قوس الکتریکی SMAW، ولتاژ ورودی 220 ولت

 

  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

  • ارسال یکتا شمال از 1 روز کاری دیگر 

ناموجود

توضیحات

دستگاه های جوش از جمله ابزارهای صنعتی کاربردی در کارهای صنعتی و ساختمان سازی بوده، که از آن جهت اتصال قطعات فلزی بزرگ و کوچک استفاده می گردد. . این دستگاه از جمله دستگاه های جوش CO2 می باشد. فناوری متفاوت این دستگاه های جوش جدید در استفاده از برق برای ایجاد نیرو برای ذوب کردن الکترود، سبب کاهش اندازه آن ها نسبت مدل های قدیمی شده است.
دستگاه جوش CO2 تحت تاثیر گاز کربن دی اکسید کار می کند. در دستگاه های جوش معمولی از الکترود برای ایجاد جوش و اتصالات استفاده می شود. مشکل این الکترودها، زود تمام شدن آن ها بوده و در نتیجه کاربر مجبور است، تا کار خود را قطع کند تا الکترود جدید را جایگزین کند. اما در دستگاه های جوش CO2 به جای الکترود از سیم جوش استفاده می شود. بنابراین زمان زیادی طول می کشد تا سیم تمام شود. این عمل سبب می شود تا در کمترین زمان و با سرعت بیشتری بتوان عمل جوشکاری را انجام داد.دستگاه جوش MIG-600 بودون دارای جریان 600 آمپر بوده و به صورت تک فاز می باشد. ا
ین دستگاه به صورت سه کاره بوده و سه نوع جوش متفاوت را انجام می دهد، این دستگاه جوش دارای ویژگی و مزیت دیگری نیز می باشد و آن هم قابلیت جوش کردن بدون کپسول می باشد. دستگاه جوش بودون دارای یک صفحه نمایش دیجیتال می باشد، که بر روی بدنه آن قرار گرفته است و برای نشان دادن شدت جریان و … استفاده می شود.

از ویژگی های دیگر این دستگاه مانومتر، گرمکن اتومات، کابل، انبر جوش، سیم جوش سایز 1.8یک کیلویی و ماسک اشاره کرد. دستگاه جوش بودون MIG-600 CO2 از جدیدترین دستگاه جوش های حال حاضر بازار میباشد.این محصول به تازگی در کیفیت فنی عالی و ظاهری بسیار زیبا روانه بازار رقابت شده است.ما در این متن سعی داریم شما را با ویژگی های بیشتر از این محصول خوش فروش آشنا کنیم.قدرت 600 آمپری و وزن نه چندان زیاد این محصول از بارزترین ویژگی های آن میباشد.یکی از فاکتورهای مهم که مشتری بررسی میکند قابلیت جوش دستگاه میباشد.این محصول توانایی زدن جوش co2،جوش برق را به راحتی دارا میباشد.
انبر :  دارای دونوع انبر ( جوش co۲ و جوش الکتریکی )
وزن:  10000 گرم
ابعاد:  ۴۰x۲۳x۲۴ سانتی‌متر
توضیحات جوش:  جوشکاری co۲ بدون نیاز به کپسول جوش الکتریکی تا الکترود ۴ پشتیبانی میکند
چرخه جوشکاری:  CO۲
حداکثر جریان:  ۶۰۰ آمپر
کابل:  ۱ متر
منبع تغذیه:  برق
ویژگی‌های دستگاه جوش :  اینورتر- قوس الکتریکی SMAW- ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت
اقلام همراه:  تورچ co۲ یک کیلویی مانومتر گرمکن اتومات کابل انبر ماسک محافظ چشم دفترچه راهنما
سایر توضیحات :  قابلیت جوشکاری کاملا بدون کپسول نمایش آمپر خروجی دیجیتال استفاده از سیم سایز ۱ و ۰.۸ قابلیت استفاده از قرقره سیم ۱ کیلو و ۲ کیلو قابلیت جوشکاری co۲ و جوشکاری قوس الکتریکی تکنولوژی اینورتر ساخت چین

توضیحات تکمیلی

وزن 10000 گرم
ابعاد 24 × 23 × 40 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه جوش 600 آمپر بودون مدل MIG-600 CO2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *